Jump to content

Autozagging eit problem


Kenrin

Recommended Posts

Vel

no som jakten er igang så gjentar dei samme irriterande ting som dei gjer kver jakt.

Problemet er at lenge før zagging blei innført som mote og lenge før dagens zaggere blei født ja faktiskt lenge før ihvertfall eg hadde høyrt ordet zagging,

vel så autozagga eg til irritasjon for heile slekta.

Når eg er på jakt så blir denne autozaggingen til eit større problem enn vanligt,

for då blir autozaggingen så alvorlig at når eg skal ta eit stort steg opp eller over noke så ender det gjerne med at membranen i buksa revner før eller seiner iallefall.

Ifjor bestemte eg meg at noke måtte gjerast før eg kjøpte meg ny bukse og det som ble gjort var at eg monterte på meg seler itillegg til belte og trudde at no var problemet var løyst.

Det var det ikkje, for eg autozagga omtrent like mykje som før.

Dermed vurderer eg belte og seler av røffere sort enn fjellreven sine seler eventuelt andre løsninger.

Eg har no eg sittet å studert belter og seler på nettet men då blir eg lettere for virret, så hvis noken har erfaring med disse tingene så vil eg gjerne få nokre forslag til ka eg bør kjøpe og gjerne ka eg ikkje bør kjøpe, itillegg hvorfor for eller imot.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...