Jump to content

"uforklarlige treffpunktforandringer"


Steve

Recommended Posts

Hallo folkens..

 

Husk å sjekke skruen på montasjene!

 

I går fikk jeg en påminnelse om hvor fort det er å "glemme" slike småting i farta, ting som jeg rutinemessig spørr andre om de har gjort når de forteller om uforklarlige treffpunktforandringer.

Jeg hadde fått ett par nye montasjer og skiftet montasjer og monterte kikkerter på ett par rifler. Dette gjor jeg om kvelden her om dagen. Så i går, småstressa mellom innleveringer, så bar det ut for å skyte. Og hadde helt glemt at jeg ikke strammet skruene på montasjene om kvelden, fordi jeg tenkte å ta finjusteringa på banen. Men når jeg kom på banen så husket jeg ikke det, ivrig som jeg var med å få prøvd sakene!

 

Lang historie kort fortalt, det gikk ikke å innskyte! Selvfølgelig... men fortsatt litt småstressa så pakka jeg bare sammen og dro inn igjen,uten å sjekke montasjene skikkelig. I morres når rifla skulle pusses så * hm kikkerten har flyttet seg??* TABBE!!

 

Så nå er det bare å begynne på nytt :oops: og husk å stramme skruene denne gang...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...