Jump to content

Antoni Zoli Kronos Sport


helhog

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg leker litt med tanken om å kjøpe meg en hagle, og har sett litt på denne Zoli hagla.

Ser at Landrø skal selge de ut, og har en meget bra pris på de.

 

Er det noen som har noe erfaring med denne hagla?

Syns den ser bra ut, og minner meg litt om Rizzinien til en kamerat av meg, og den syns jeg er meget god å skyte med.

 

Så hvis dere har noe info om denne, så setter jeg stor pris på det!!

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Jeg leker litt med tanken om å kjøpe meg en hagle, og har sett litt på denne Zoli hagla.

Ser at Landrø skal selge de ut, og har en meget bra pris på de.

 

Er det noen som har noe erfaring med denne hagla?

Syns den ser bra ut, og minner meg litt om Rizzinien til en kamerat av meg, og den syns jeg er meget god å skyte med.

 

Så hvis dere har noe info om denne, så setter jeg stor pris på det!!

 

Kjøp heller Rizzininien av Landrø du eller noe annet bedre sjekk bruktmarkedet :wink:

En kamerat kjøpte en slik som du har lyst på og han hadde flere problemer med den så Landrø har nå fått den i retur.

Link to comment
Share on other sites

Det var visstnok en del problemer med de første Kronos haglene og etter hva jeg har hørt så er det denne "batchen" som selges ut rimeligere. Har også hørt at alle geværene har vært tilbake i Italia og blitt fikset på og at de nå skal være feilfri, men personlig hadde jeg ikke turt å gamble på slikt. Det er utrolig kjipt å måtte sitte uten hagle i månedsvis fordi en produksjonsfeil må rettes opp.

 

I den prisklassen finnes det jo mange gode alternativer og dersom man også tillater seg å myse på bruktmarkedet kan man få en riktig bra hagle til samme pris.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...