tools Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Noen som har erfaring med "Federal Black Cloud " og ikkje minst hvem seller denne ammunisjonen og prisen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bård 308 Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 har fungert fint på and hittil, knall å fall, har ikke skutt så mye at jeg noe spesiell erfaring men de 6 skuddene jeg har skutt på and så har det blitt død i smellen hver gang skal vist være noe av det likeste av stål. foresten så tror jeg det finnes en tråd lik denne fra før. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tools Posted September 10, 2009 Author Share Posted September 10, 2009 foresten så tror jeg det finnes en tråd lik denne fra før. Ser dei er nevnt men det er under en annen tråd, ikkje noe priser eller erfaring på dette som "skal" være noe av det beste innen stålpatroner, ser på tester at den har inntrengning vel så bra som bly og bra hastighet da blir det inntersant på sjøfugl visst prisen er noenlunde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
22.Wmr Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 12\76 kosta ca 11,- smellen der jeg kjøpte(Nava sport namsos) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tools Posted September 10, 2009 Author Share Posted September 10, 2009 Takker for svar da blir det tlf til nava sport. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
22.Wmr Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 versågod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts