Purdey Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Her er en liten kuriositet som kommer opp på auksjon neste uke. Teamet mitt har kommet over tre av Henry Morton Stanlys våpen som han brukte på sine ekspidisjoner. http://auctions.holtandcompany.co.uk/as ... g=12&ps=25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apelars! Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 No catalogue entry available No Catalogue entry available for this item Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Purdey Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 Prøv nå, den ligger midt på siden omtrent, på den grønne linjen over hvert objekt står det LOT DETAILS klikk på den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_husby_ Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 får ikke linken til å fungere... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Purdey Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 Merkelig, han funker hos meg. Vet ikke helt hvordan jeg skal fågjrot det anderledes. Du kan jo ev gå inn på www.holtandcompany.co.uk og klikke inn på katalogen. sørg for at du kliker deg inn på " main sale" Ligger midt på side 12 lott 933-1013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts