nielsa Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Er det noen som har ladetabell for 308W med kulevekt på 100 og 110grs og N140 krutt??? nielsa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildot Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Lovelig tregt syns jeg , men du kan jo ta en titt her: http://www.lapua.com/fileadmin/user_upload/esitteet/VihtavuoriInternationalReloguide2009.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WinchesterM94 Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 N-140 er veldig saktebrennende til denne kulevekta. Men ei passe startladning er 44grain så bygger du opp til du når max eller full hylse Jeg bruker litt tunge hylser(Lapua,IMI og sellier og bellot) Og hylsene blir da fulle før du når max. Obs du får ganske stor munningsflamme og smell med å bruke så saktebrennende krutt. Men samlingene er veldig bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielsa Posted September 6, 2009 Author Share Posted September 6, 2009 Hvilket krutt bør brukes??? Ladedata til dette??? nielsa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildot Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Se min link over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WinchesterM94 Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Eller bruk N-140. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xprez Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Hvilket krutt bør brukes??? Ladedata til dette??? nielsa Til så lette kuler anbefaler jeg N-130... Det funker kjempebra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts