Kjærstad Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Hei kammerfolket! Har fundert litt på en ting, dere sikkert kan svare meg på. Er gjengingen på alle Hausken demperne like, slik at man kan bytte fra standardemper til kompaktdemper på ett å samme løp?!!? Lurer på dette fordi jeg vurderer å gjenge opp løpet på 30-06. min uten å kappe løpet så mye. Jeg vil kunne ha på standardemper (evt. med bakkammer) som minsker munningsflamme, lyd og rekyl til gluggejakta o.l. siden det da ikke gjør noe at børsa blir lang og uhåndterlig. Mens jeg vil ha på kompaktdemperen når jeg smyger meg under granskjørt og bryter meg gjennom plantefelt. Hvordan er dette?!?? Mvh. Kjærstad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl M. Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Kan vel bare bestille med samme gjenger på begge vel. Jeg bytta iallefall min kompaktdemper til en standard med bakkammer og fikk det jeg ville ha av gjenger. Snakka direkte med Hausken selv om dette. Flott service hos ham. Link til siden som viser gjenger: http://www.hausken.no/?link=info.php Mvh Karl M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjærstad Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 Ååå, da fikk jeg det svaret jeg håpet på Var ikke klar over at de ikke hadde kun en gjengetype! Takk for svar Karl M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts