Jump to content

montasjeringer til Dan wesson modell 40 supermag..


Hedmarkingen

Recommended Posts

Jeg lurer på om det er noen som vet om ringer som passer rett på den ventilerte skinna som sitter ovenpå løpet på nevnte revolver.

Jeg vet at leupold . # 50077 skal passe, men de blir ikke produsert mer.

Jeg vil helst unngå å borre hull og gjenge..

Kunne ha tenkt meg såkalte quick release ringer, om det er å få noe som passer.

Link to comment
Share on other sites

Det er samme mantel lufting på alle V modellene. Det var forøvrig bare rammestørrelse for 38/357 som ble levert mantler uten ventilert sikteskinne til. De montasjene jeg har vært borti, har derfor gått til alle DWer jeg har hatt (22 l.r. 357, 41, 44, 357 SM og 445SM) Bakdelen med stål klør à la, Warne, Millett o.a. er at de lager søkk i mantelen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil forresten minne deg om at det i morra er NM i de fem nasjonale MS pistol øvelsene på Meheia mellom Notodden og Kongsberg. Du kan bruke super mag´en der, i kategorien field revolver, men begrensning er vanlig revolverhylse lengde (ikke max/super) avstander 25,50,75 og 100, eller du kan bruke den til konvensjonell med max/super hylser på standard avstandene. (revolver kategorien ble arrangert under de internasjonale kategoriene i august)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...