Jump to content

løse skulderreimer til pakkrammesekk?


YnStee

Recommended Posts

Min far har en eldre rammesekk fra lillsport, denne er mange mange år, men fremdeles uskadet og i topp stand. Men han har et problem, nemlig skuldereimene, tidligere var slike sekker leverte med mye smalere skulder reimer enn det som har blitt vanlig de siste årene.

 

Saken er at de orginale reimene er veldig ubehagelige å bære med over litt tid, og han ønsker derfor veldig gjerne å få skiftet disse til skikkelige brede, moderne og mjuke reimer (ala nyere sekker, f.eks powerframe lignende)

 

Er det noen som har tips til hvor man kan få kjøpt løse skulderreimer?

 

har tenkt på å ta av en annen sekk, men de er som regel veldig godt festet nedover ryggen igjen bl.a mens på denne eldre sekken er reimene festet rett inn på ramma med enkle "træ inn, træ ut" reimfeste, mongo forklart, men folk forstår kanskje.....

 

håper på svar!!

Link to comment
Share on other sites

Det er kanskje ikke aktuelt, men jeg syntes reimene til ReconPack var eksepsjonelt gode. Disse sekkene selges brukt fra ulike forsvarsutsalg, og med lett modifisering kan du jo ordne den gamle sekken og samtidig ha en annen for bæring av kjøtt ol. Tror jeg skulle betale 400,- for en brukt ReconPack på utsalget i Sjøvegan i Troms.

 

B

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...