Jump to content

drilling på leirdubane??


grønneberg

Recommended Posts

Har en Krieghoff Trumph 98 modell som jeg driver og skyter litt med på banen, har fått en el tilbakemeldinger på at det er dumt og banke stål med den, har hørt med jakt og friluft og de sa det var greit og skyte stål med den men hvor mye er forsvarlig og skyte med et slikt våpen?? synes jo det er rar og ikke kunne bruke den til dette når man tenker på pris etc??

takker for svar :D

Link to comment
Share on other sites

Her ville jeg nok hørt mest på J&F....

 

Selv med min 85 år gamle drilling skyter jeg noe serier lerdueskudd på banen, med 24grams stålladninger. Selvfølgelig banker jeg ikke 5-6 serier kveld etter kveld, uke etter uke som med en hvilkensomhelst Beretta men noe trening skylder jeg for skams skyld viltet før jeg drar til fjells om høsten :roll:

 

Din Krieghoff burde tåle denslags atskillig bedre enn min Adelheid, så jeg hadde trent ubekymret videre med drillingen jeg :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lette lerdueladninger ville jeg ikke vært redd for å bruke i det høyre løpet , men ikke tunge stål/hevishot ladninger med grove hagl. Krieghoff sier US4 som grøvste stål i Optima men vet ikke hva de sier om Trumpf. Send en mail så får du ganske raskt svar

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...