Jump to content

Støypte kuler til 6.5x55


Humbo

Recommended Posts

Lurte på å teste blykuler i 6.5 og dermed investere i nokre kuletenger. Nokon som har erfaringar med gode tenger i kaliberet? Og kva diameter sizar de kulene til? .264 er vanleg for mantel, men med bly reknar eg med ein får betre resultat med .265 og tilogmed kanskje .266?Skal stort sett brukast i ein Tikka T3 Lite.

 

På førehand takk for svar!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville ha invistert i støpeboken til Lyman. Der står det mye om støping, og den har ladedata til rifle.

Lee boka har også et nytt kapittel om støping som er verdt å lese.

 

Du kommer sikkert til å bli fornøyd med støpekuler, men hadde nok lest meg opp litt i forkant. Da slipper du sikkert mye mas og feiling og prøving.

 

Når det kommer til diameter så må du nok sløgge løpet for å se akuratt hvilken diameter du har, og så brukt kuler som er 0.001" større.

Lyman er de eneste jeg veit om som selger tenger i .264.

Lee kan lage, men da må du i custom shop. Det koster 100 USD + tenger du skal ha.

 

Lykke til, og si ifra når du er i mål. Er flere her som har planer om å begynne å støpe til samme kaliber :)

Link to comment
Share on other sites

Takkar for svar Wadcutter. Akkurat rundt dette med kulestøyping så har eg 20 års erfaring, så trur ikkje eg kjem til å møte på mange overraskingane i så måte. Eg støyper til dei fleste handvåpenkaliber og har såvidt vore bort i riflekaliber, men akkurat 6.5 er nytt for meg. Eg ser at somme seier .264 er vegen å gå, mens andre seier at dei får best resultat med kuler heilt opp til .268. Eg får evt. lage meg ein blyplugg og slugge løpet i rifla, men regnar med at Tikka opererar med såpass stramme toleransar at ein kan forvente at løpet held ein diameter på .264?

Både Lyman, SAECO og RCBS lagar tenger i .264, og det ser ikkje ut til å vere problem å få tak i tenger frå f.eks. H&G og NEI heller. Men før eg evt. bestiller dyre customtenger tenkte eg først å teste ut nokre av dei billigare variantane til RCBS eller Lyman for litt testing.

 

Er det forresten nokon her som kan avsjå nokre støypte kuler til 6.5?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...