Jump to content

Noen som har Marlin XS7 her?


JoMagnum

Recommended Posts

Nei men har skutt noen skudd med XL7(samme børse bare i 30.06)

 

Må si dette er ei kjempe bra børse med tanke på prisen. Mye plast men det gjør nok ikke så mye se bare på Tikka T3. Presisjonen var god det samme var avtrekket fra fabrikk.

 

Så skulle jeg kjøpt nye børse og har ett stramt budgett hadde jeg helt klart tatt en tur innom en forhandler og tatt og følt på børsa, Og jeg hadde også kjøpt den og brukt penger på kikkert og masse ammo.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde styrt unna denne riflen. Sikringen låser ikke boltløftet og da er den lite gunstig å bruke når du skal gjennom f.eks et tett kratt. Ikke morro å oppdage at bolten er oppe og kanskje kammmeret er tomt for patron. Heller har ikke rifla underbeslag så du må tømme våpnet for patroner med sluttstykket. Nei, det finnes bedre alternativ i dette prisnivået.

Link to comment
Share on other sites

Nei bolten låses ikke med sikringa på men det gjør den heller ikke på remington og hvor mange har ikke det?

Blindmagasin har også Mauser M98 og hvor mange har ikke en slik?

 

Det er ingen grunner til og styre unna ei god og billig børse. Og i under 5000kr klassen er det ikke mange våpen lenger da howa og zastava har krøpet over 5000kr klassen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...