Jump to content

Ruger redhawk i 357 magnum


Hedmarkingen

Recommended Posts

Jeg har sett 1 til salgs de siste to årene, i tyskland. De er meget sjeldne. Pga av en missforståelse :( fikk jeg ikke lagt min labber på den.

 

Har du enda ikke helt klart å bestemme deg for hva du skal ha? Og til hva? Skyter du i det hele tatt?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett 1 til salgs de siste to årene, i tyskland. De er meget sjeldne. Pga av en missforståelse :( fikk jeg ikke lagt min labber på den.

 

Har du enda ikke helt klart å bestemme deg for hva du skal ha? Og til hva? Skyter du i det hele tatt?

 

Dette blir off topic..

Jeg er på skyting en gang i uka da det ikke er mulig å få lånt klubbvåpen på andre dager en tirsdager ( 18:00 til 20:00) i sommersesongen.

Ellers er det mulig å trene til disse tidspunktene vis en har våpen selv:

Tirsdag Torsdag Lørdag Søndag

Bane 9 (25-meter Pistolbane) 15.30–20.00 15.30–20.00 8.00–20.00 13.00–20.00

Bane 17 (Midttangen.) 15.30–20.00 15.30–20.00 8.00–20.00 13.00–20.00

 

Jeg har klart å bestemme meg for hva jeg skal ha av 9mm, CZ 75 SP-01, bruksområde militærfelt og øvelse. Innkjøpes denne måneden, bare den kommer på lager hos min nærmeste forhandler som da er Villmarksbutikken på jessheim.

 

Har også søkt og fått godkjent:

revolver i 357 magnum, bruksområde revolverfelt og øvelse. Jeg vurderer disse revolverne :

Ruger Redhawk

Ruger GP100

colt phyton

Smith & Wesson Modell 27 ( finnes i 357 magnum )

Smith and Wesson Model 627

Smith & Wesson Model 686

Dan Wesson Model 360/460

 

 

revolver i 45 colt, bruksområde mag 2 samt øvelse.

Har lyst på en Ruger blackhawk til det.

 

pistol i 22LR, bruksområde finfelt samt øvelse.

Jeg vurderer en ruger mk2/mk3 der.

Link to comment
Share on other sites

Du får holde øye på finn og her på kammeret etter en god deal, Men du gjør ikke mye galt med en 6" gp110 eller 586/686 om du kommer over det.

Har sett noen litt overprisede blackhawker i .45 på finn, kan hende de fortsatt er tilgjegelige. Finns bedre feltpistoler en SP01 men kan være en grei ingangsport til praktisk.

Skule foresten tro at børselars var nærmere deg en jessheim. (Eller jaktpartner Gjøvik?) Men begge sjappene er jo mine lokale.... 8)

 

Jeg gir foresten glatt en finnerlønn på kr 1000 til de som finner en redhawk i .357 eller .41 magnum som jeg får kjøpt... :shock:

 

Har du gitt opp boltaction og svarktrutt fantasiene? bør vel kanksje få ettablert deg litt bedre i NSF før du strtener ut i særfobundene? (Samt tilegne deg litt mer kunnskap om skyteformer, regler og bruksområder :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Da synes jeg du nesten gjør det vanskelig for deg selv mtp hvilken revolver du skal kjøpe: vurderer mange, men ønsker å gå for den som er minst tilgjengelig?

 

Har du hatt hånda på en redhawk? Er ikke sikker på om det er det gunstigste valget for revolverfelt, men smaken er som baken......... Skal innrømme at jeg ikke har vært borti redhawk i 357, men om den er smidd med samme ramma som i 44 er det mye "å holde i" gjennom en revolverløype.........

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...