Jump to content

Anschuts 64 MSR Sillhouette?


silent hunter

Recommended Posts

Jeg fikk beskjed av Stenvåg, at denne var "out of stock" og ikke ble produsert lengre. Så du må nok se deg om på bruktmarkedet. M67 her inne kjøpte en slik for 1 -1,5 år siden, og han måtte bestille, og det var lang leveringstid.

Jeg ville også ha denne, men endte opp med en 64 MPR i stedenfor. Samme stålet, men med en annen stokk.

 

Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Jeg fikk beskjed av Stenvåg, at denne var "out of stock" og ikke ble produsert lengre. Så du må nok se deg om på bruktmarkedet. M67 her inne kjøpte en slik for 1 -1,5 år siden, og han måtte bestille, og det var lang leveringstid.

Jeg ville også ha denne, men endte opp med en 64 MPR i stedenfor. Samme stålet, men med en annen stokk.

 

Lykke til.

 

Har sett bilde av M67 sin her inne, og den likte jeg veldig godt. Har du bilde du kan legge ut av din rifle, Makkieboy??

Er litt sugen på noe mer presist enn 10/22.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sliter litt, jeg er i finnmark på jobb, og børsa ligger på J&F i arendal (håper jeg :? )

Men her er et bilde hentet fra Rimfirecentral.com

tuner002.jpg

Eneste forskjell er at min er bestillt med 50 cm pipe, slik at den ikke blir så jæ..... lang med demper.

NB! Anschutz piper har trangboring, og bør ikke kortes ned. Men det viste du sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Makkieboy! Fikk da kappet mi pipe til Alm heldemper lengde. Og var ganske nervøs etter all snakk om choke på anshütz pipene. Men en 50 pakke med Eley club lagde 10 serier med bedre presisjon, enn da jeg sendte den inn til rafdal. Beste 5 skudds samling på 5,6mm og dåligste på 14,9mm ved 50m avstand. Kun 2 serier hadde "dåligere" presisjon enn 12mm.

For ordens skyld har jeg ikke modellen trådstarter spør om, men en modifisert jakt utgave.

Link to comment
Share on other sites

@ 6x47

Nå er det vel ingen regel uten unntak, men hva kjedelig det hadde vært om presisjonen på nybørsa ble foringet pga nedkorting. Lettere å bestille ferdig lengde da. Ikke fullt så lett og bytte pipe på disse "rimfire"ene.

 

Om jaktmodellene har choka piper vet jeg ingenting om.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...