Jump to content

Laks/sjøørretfiske i Flatangerområdet


shooter 2

Recommended Posts

Jeg skal på en liten ferietur til Flatanger den kommende uken og lurer i den forbindelse på om noen her vet av noen elver å anbefale? Jeg fisker gledelig alt fra sjøørret til laks.

 

Har registrert Lauvsneselva. Er det noen her som vet hvordan forholdene er der nå og hvordan det er å få fiskekort etc.?

 

Takker for alle råd og tips!

Link to comment
Share on other sites

Lauvsneselva kan absolutt anbefales.

Da jeg var 12-13 år dro familien min sammen med en annen familie til Lauvsneselva for å fiske, det var iallefall da en kjempe fin plass med mye laks og endel regnbueørret som hadde rømt fra et oppdrett (tror jeg)

jeg hadde nettopp kjøpt meg fluefiske stang og elva var perfekt for en nybegynner som meg ;) fikk på en laks som vi antydet å være 3-4 kg, men dessverre tok den med seg flua og fortaumen og dro sin vei :(

 

Hvor du kjøper fiskekort og om det er noe ledig nå vet jeg ikke, men jeg vil tro det er stor pågang på denne tiden

 

Edit.

Et google søk er kjapt og enkelt.

Du må kontakte Flatanger turistinformasjon. de har nr. 74 22 11 10

Fant det på denne linken http://www.visitoslo.com/no/flatanger-turistinformasjon.58222.182193rcbd.tlp.html

 

Lykke til

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...