Jump to content

Hjelp! Fikk mindre enn betalte for


Emblazon

Recommended Posts

Hei der.

Visste ikke helt hva jeg skulle kalle denne tråden og langt mindre hvor jeg skulle plassere den.

 

Historien er som følger:

Torsdag 4/6 var jeg innom å kjøpte med meg litt ammo fra den "lokale" ammoforhandleren. Fikk presset prisen greit om jeg kjøpte 500stk eller mer. Så joda, jeg kjøper 500 skudd jeg da. Går fort det som praktiskskytter.

Men her kommer problemet jeg trenger hjelp med:

Kom opp på skytebanen i dag og oppdaget at jeg ikke hadde fått med meg mer enn 200skudd fra butikken. Verken ekspiditøren eller jeg tenkte no over det når jeg var i butikken så det ut til. Avtalen vår ang pris var jo på 500, og det er det som står på kvitteringa også.

Så spørsmålet er vel rett og slett: Har jeg no mulighet whatsoever til å få resten av ammo'n eller penga for ammo'n jeg ikke fikk? For forhandler burde jo også registrert at det var under halvparten av hva jeg egentlig skulle hatt med meg?

 

Håper jeg får noen raske og gode svar her.

 

 

 

Sorry om jeg posta på feil sted, men er i hvertfall rifle ammo det dreier seg om

Link to comment
Share on other sites

Har nå vært i butikken og fortalt om hendelsen. 5min siden og jeg gikk fornøyd ut igjen med skudda som mangla.

Tok bare med kvitteringa og forklarte for han som sto der hva som hadde skjedd. Var ikke mer enn en telefonsamtale med vedkommende som hadde solgt meg ammo'n som skulle til. Så ikke kast kvitteringer på ting med engang, og for all del husk og kontroller at du får med deg det du betaler for med en gang.

 

Og skal innrømme det var utrolig digg og passere 10stk som sto i kassekø med lange øyne når jeg gikk direkte forbi og rett i kassa for pose :lol:

 

Takk for god service...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...