Jump to content

Pris på Anschutz 1422


noddis

Recommended Posts

Heisann !

Jeg er i besittelse av en Anschutz 1422 kaliber 22RL . Den er noen år gammel men er bare skutt ca 100 skudd med. Jeg synes den ser rimelig strøken ut. Er påmontert et tasco kikkertsikte som ikke er allverden.Tenker å legge denne ut for salg så i den forbindelse lurer jeg på om noen kan hjelpe meg å annslå en ca pris på denne børsa. Har selvsagt ingen bilder.

På forhånd takk for svar !!!

Det er snellert avtrekk på børsa ( to avtrekkere )

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

de pleier ligge på 1500-3000 kr, alt ettersom hvordan markedet er. Den siste jeg solgte fikk jeg 1500 kr for, og den var strøken. men solgte en tidligere for en kamerat, og den gikk mye dyrere... Treffer du den rette får du greit igjen.

Link to comment
Share on other sites

Hvor ligger den i rifla i landet med tanke på presisjon, kvalitet og så videre? Sammenlign gjerne med andre salonger for å gi en pekepinn. Er på utkikk etter salong for tia, hovedsaklig ei ny rifle - men om en god brukt dukker opp kan det også være interessant.

 

Edit: Kan forøvrig føye til at jeg er veldig interessert, men må nesten ha noen bilder og gjerne litt mer info om rifla. Av info ønskes blant annet årsmodell, tidligere eiere, kjøpt brukt eller ny? Kjøpt fra hvor? Riktig pris er selvfølgelig også en viktig faktor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...