Jump to content

Hjelp til lading av skudd til .308


alces

Recommended Posts

Jeg er kommet opp i en litt vanskelig situasjon. Jeg har fått en ny rifle. Presisjonen i denne med det har så langt har prøvd med "kjøpe" ammunisjon er godkjent, men ikke mer. Rifla skal gi meget god presisjon med en ladning med Laupa Lockbase. Mitt problem er at jeg ikke lader selv, og foreløpig har jeg ikke mulighet for å begynne med dette. Jeg kjenner per nå heller ingen som gjør dette. Spørsmålet da er om noen har mulighet til å hjelpe meg med å lade noen skudd i den oppgitte ladningen. Jeg betaler selvfølgelig kostpris og evt påslag etter avtale. Bor selv på Vestlandet, Bergen, så dersom det er noen som kan hjelpe i dette området ville det vært bra!

 

Jeg er fullstendig klar over at det ikke er ideelt å få ladet skudd fra ukjente. Derfor kunne jeg tenke meg evt svar på PM med kontaktinformasjon slik at jeg slipper å ha på full rustning når de første skuddene blir dratt av :D Det samme vil jo selvfølgelig gjelde i forhold til den som evt kan lade for meg med tanke på våpenkort mm

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...