Jump to content

Gåsejakt Sverige Tåkern


Rana 630

Recommended Posts

Hei,

 

Tok et søk angående temaet, men fant ikke noe relevant i forumet.

 

Trenger noen erfaringer/tips vedrørende Gåsejakt i Sverige, området som er tilbudt er Tåkern rett ved Vänern. De som tilbyr dette området finnes på følgende link:

http://gasriket.se/

 

Opplegget virker meget profesjonelt. Det er jeg er usikker på er i hvilken tidsperiode som har best sesong. Jakten starter 11. August. Har fått ett tilbud om jakt fra 17-20 August. Hva tror folk om dette tidspunktet, noe tidlig eller er dette i prime-season?

 

Takker for innspill.-

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Ligg langt unna!

 

Jeg driver aktivt med gåsejakt! Alt av det beste utstyret og opparbeidet meg masse erfaring rundt jakten!

 

Kom i kontakt med "Mangnus" i gåseriket ab.

 

Snakket med de masse, ang. Utstyr, metoder og rekognosering.

 

De sa jeg ikke trengte å ta med utstyr osv. Lovet gull og grønne skoger!

 

Jeg samlet sammen en god gjeng. Litt for at de skulle lære litt rundt det med gåsejakt. Vi var 10-12 gutter som reiste av gårde.

 

"Mangnus" lovet oss nok utstyr til å dele oss opp å jakte på flere felt samtidig.

 

Det startet med, at når vi kom ned, ble vi ikke møtt som avtalt.

 

Når "Mangnus" først kom, lempa han bare av masse utstyr og sa der og der kan dere jakte. Hadde bra!

 

Når vi fikk tatt opp lokkefugl og sett litt på layout blindsa. Var det bare skrot!

 

Når vi ringte "Magnus" ang dette. Fikk vi til svar at, jeg er så langt unna, så skal se om jeg får ordnet noe.

 

Områdene vi jaktet på var lite rekognosert, opplegget rundt hele greiene var tragisk!

 

 

Så håper du finner på noe annet å bruke pengene på:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...