Jump to content

Hvor får jeg tak i CCL red root oil?


Jeger68

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg følger med på "woodstock workshop" tråden og har startet mitt eget lille prosjekt med å pusse opp ei rifle min datter skal få til konformasjonen. Problemet er å få tak i CCL red root oil. Nå har jeg sjekket i alle sportsbutikker på Elverum og lett på nett. Børselars hadde det i nettbutikken sto det. Jeg bestilte men ingenting kom. Ringte nå og så viser det seg at de ikke har. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne? Det haster litt for konfirmasjonen nærmer seg med stormskritt!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg fant et par rimelige utenlandske forhandlere og tenkte jeg burde dele disse med dere andre :) Jeg har ikke lykkes i å finne red root oil alene, men settet er greit å få tak på. Og til en langt hyggeligere penge enn her på berget.

 

De billigste jeg har funnet er http://www.targetsports.co.uk/ og http://www.airgunbuyer.com/ og settet koster omlag 19 pund hos begge. Jeg har aldri handlet hos førstnevnte tidligere, men tok sjansen på dem i dag. Airgunbuyer har jeg gode erfaringer med fra tidligere, så de kan anbefales. Portosatsen hos targetsports er forøvrig fem pund til Norge. Hva airgunbuyer tar vet jeg ikke, men de er etter min erfaring svært behjelpelige om man sender dem en e-post.

 

Håper noen fant dette nyttig og interessant :)

Link to comment
Share on other sites

så billig da:)

 

det er et 50 ml sett. Hvor store er de vi får kjøpt her?

så en annen side som solgte både 50ml og 250ml sett. Husker ikke hvilken side, men det var en .uk

 

prisen på 250ml settet var 60 pund..

koster vel 1250 hos landrø

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...