Jump to content

nordhordaland jakt og fritid!! vel vert ett besøk.


4x4-BAN

Recommended Posts

anbefaler haglskyttere generelt om å prøve simulatoren til nordhordaland jakt og fritid i knarvik. var på ett kveldskurs der i går hos Harald Vebenstad og må si att eg er mektig imponert over sim`en deres. vi var 4 stykker hvorav to av oss er hagleinstruktører fra før, og de to andre har knapt nok tatt i ett våpen. kurset gikk ut på å finne riktig haglføring og "oppkast" for å "skyte" rypa som kom over veggen. det var underholdende og lærerikt på en måte som bare kan beskrives som morro! :D

vi fikk se forbedringer i % fra vi startet til vi var ferdig, og alle hadde en god %økning underveis. Er du i knarvik område og har tid å stikke innom nordhordaland jakt og fritid anbefaler eg det på det sterkeste, eller bestille time i sim`en deres. :D:D

Link to comment
Share on other sites

Er innom der av og til, når eg er på Hytta til fattern, og kan iallefall sei det er svært service vennlige folk som jobber der, og dei har jo litt snacks der inne for ein jeger og fisker..

 

Crazy-John hvis du ikkje bur så langt unna, så kan me sikkert snakkes til sommeren, eg er lokalisert i Eikangervåg, enkelte helger der om sommeren.. 8)

Link to comment
Share on other sites

Mauser68

Bur vell ca 20 min nord for Knarvik så det er bare en liten svipptur dette for meg.

Hadde vert knall det og møtes der inne og hatt litt humor i simulatoren.

Kansje vi kunne organisert litt prøveskyting også da, med hagle , rifle osv..

"Gutta på tur" :lol:

 

 

John

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...