Jump to content

Våpenmesse Letohallen 2. mai


viper_block_50

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ikke for å ta gleden fra noen messe entustiaster, men har selv hatt bord på slike messer. Og da har den største handlen vært før åpning :evil: .Jeg velger å kalle en spade for en spade,så sånn funker det. Men ingen regel uten unntak selfølgelig :mrgreen: ,finns mange eks på det motsatte. Men det er erfaringen min :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Fant noen få esker patroner til samlingen men det var som 16/70 skriver . Pratet med en jeg kjøpte patroner av og han sa det hadde vært "vill vest" før dørene åpnet for publikum. Alle godbitene jeg hadde vært intressert i var forsvunnet. Han hadde brukt en anselig sum på patroner som vi andre aldri fikk se. Enten får jeg gi f i å reise på slike messer eller så får man ha eget utstillerbord og gjøre som de andre.Noen som kan forklare hvordan bytting / kjøp på S.A.R.A sitt årsmøte fungerer?

Link to comment
Share on other sites

Hmm dette er jo ikke bra da om det er slik det fungerer på messen at alt det gode selges før følk kommer, da tror jeg de tar livet av seg selv, de som stiller ut er jo litt avhengig av at det kommer folk, det koster jo å leie lokalet også.

 

Kanskje en liten skjerpings fra utstillerne til neste messe?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...