Jump to content

Ny jaktkamerat(er) i Oslo- området!?


Jonathan

Recommended Posts

Hei, alle sammen :D

 

Jeg er fra England, men har bodd i Oslo, Norge i fem år. I fjor bestod jeg Jegerprøven og for noen måneder siden anskaffet meg både to rifler (.22LR & 6,5x55) og en hagle (12/76). Fra England har jeg jakterfaring på småvilt (Rev, Hare, Kanin, Fasan, Due, Rugde o.l.).

 

Tidligere har jeg vært på jakt og lært masse av Bent (Skaubjønn), som er styremedlem her på Kammeret.no, da han bodde i Oslo. Nå ønsker jeg veldig gjerne å komme i kontakt med andre jegere fra Oslo- området, som kan lære meg typisk jakt her i Norge. Er forøvrig interessert i all slags type jakt! Hvis du/ dere ønsker kan man kontakte Bent via forumet, slik at han kan gi en referanse. (En bekreftelse på at jeg ikke er sånn skikkelig rar!) :lol:

 

Norsken min er ikke helt flytende enda, men jeg forstår det meste. Så det er greit om du/dere kan snakke litt engelsk. (Må ærlig innrømme at min norske samboer har hjulpet meg med dette notatet!) :roll:

 

Håper på positiv tilbakemelding og ser frem til å dele mange jaktopplevelser med deg/ dere!

 

Med vennlig hilsen

 

Jonathan

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Du var jo med oss i fjor Jonathan, riktignok uten våpen. Men i år har du alt i orden, så da er det bare og ta skytterprøven så er alt i orden. Ser ikke noen grunn for at du ikke kan bli med oss i år også (på rådyr). Har fått et 2 nye tereng så det skulle bli litt og boltre seg på. Hvis du ikke syns vi var noen (snålinger da :lol: ) Du kan sende meg en PM på norsk, få hjelp av kona så går det bra. Mvh Bård "graahund"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...