Jump to content

Tanfoglio Limited .40


GamleBryn

Recommended Posts

Hei alle sammen, har vært inne på forumet og surfa rundt, en stund. Så i dag registrerte jeg meg. Vet ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før men, her er jeg nå. Er fersk pistolskytter, sanart ferdig med "tvangs" tida :D . Har drevet med pistolskyting for noen år tilbake ca 20. Kun Plinking, men har nå tenkt å prøve Praktisk og evt noe Feltskyting.

Har nå en Tanfoglio Limited 40 på hånd.

Har søkt på forumet en del men finner ikke noe spesielt mye om denne. Vet at det er som med alt annet at hver har sin smak/favoritter når det gjelder våpen. Så har noen spørsmål:

1. Driftsikkerhet

2. Holdbarhet

3. Deler lett å få tak i slite deler

4. Diverse "stach", mag, rigger, sikter mm

 

Bee nice to me.

Link to comment
Share on other sites

Uten at jeg vet hvor ny/gammel denne pistolen er, så har det vært ganske mye problemer med Tanfoglio i 40 s&w.

Har selv hatt en, den funket stort sett ikke med noen kjøpeammo, på hjemmeladninger var den veldig forskjellig. Alt etter hvilken kule man ladet med, og hvilken lengde man lagde patronene.

Den ble litt bedre da jeg fikk tilsendt ny magasinutløser fra Tanfogliofabrikken. Som sørget for at magasinet satt litt høyere i den.

 

Nå påstås det at de nyere modellene skal være bedre

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...