Jump to content

Arangement/teknisk ??


Gammelfiskaren

Recommended Posts

Jeg har blitt dratt inn på arangement siden i det lokale skytterlaget. Derfor lurte jeg rett og slett på om det er mange nok på kammeret til å få et eget område for å diskutere tekniske løsninger, elektronikk og lignende??

 

Vi bruker f.eks megalink som resultatprogram, og det dukker stadig opp utfordringer som andre sikkert har løst før!

Link to comment
Share on other sites

Megalink brukte dem på løten nm,Og der fungerte det veldig bra, Resultater kom ut med en gang.Et stevne som mange kunne lære av meiner jeg.Er ingen ekspert på dette selv, Men en får jo med seg hva som fungerer og værtfall det som ikke gjør det. Og dette med elektronisk påmelding det er knallfint for spes dem som har noen timer med kjøring, Og aransjøren vet jo hvem og mange som kommer, Dette er framtiden.....Håper øyer får til driftinga bedre en åres NM jaktfelt. Men det er det eneste jeg har og sette fingern på .bra ellers

Link to comment
Share on other sites

Derfor lurte jeg rett og slett på om det er mange nok på kammeret til å få et eget område for å diskutere tekniske løsninger, elektronikk og lignende??

 

Det er vel ikkje verre enn at du kan poste evt spørsmål i denne gruppa? Me som er her og har interesse av baneskyting kikkar nok innom iblant, og blir med i diskusjonen viss me har noko å by på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...