Jump to content

Terminliste NMF 2009


001

Recommended Posts

  • 3 months later...

Interesant at du nevner det akkurat i dag.

Det er jeg som skal arrangere, eller rettere sagt skulle ha arrangert. Jeg er desverre blitt syk, og har brukt store deler av dagen til å prøve å få noen andre til å ta seg av stevnet i helga. Det er ingen andre som har mulighet, så da må stevnet desverre avlyses.

 

Jeg har etter beste evne forsøkt å få kontakt med de fleste jeg har trodd kunne komme til å dukke opp på et slikt stevne, for å si ifra om at det var fare for avlysning. Jeg håper selvsagt at ingen har lagt ut på noen lengere reise for å komme til dette stevnet, for så å finne ut at det er avlyst.

 

 

Så til ditt spørsmål: Grunnen til at det kun var satt opp grov stående, og ikke resten av grov øvelsene, var for å få til et stående aggregat uten at man skulle få en situasjon der hver skytter har "sin egen" øvelse. Det har tidligere vært arrangert endel endags stevner med alle pistoløvelsene approbert, da har man ofte fått en situasjon der det kun er en skytter i hver øvelse. Det blir lite konkurranse ut av det, og derfor har vi i år prøvd noe nytt.

Ideen var at man kanskje kunne få flere deltakere i hver øvelse dersom man gav skytterne nok tid iløpet av konkurransen til å skyte alle øvelsene.

 

Vi er imidlertid åpne for tilbakemeldinger på hva metallsilhuettskytterne ønsker, men vær vennlig å huske to punkter:

 

- Det er ønskelig at skytterne i god tid skal kunne forberede seg til hvilke øvelser de skal skyte. Approbering av stevnet bør derfor skje minst to uker før stevnet skal avholdes, det betyr at eventuelle endringer i øvelser som skal aproberes må være avklart i god tid før de to ukene.

 

- Det er ofte lettere å ta hensyn til tilbakemeldinger som blir fremsatt på en hyggelig og konstruktiv måte.

 

(Dette er ikke ment som kritikk av spørsmålet som blir stilt, dette er et mer generelt svar)

 

 

Det er en avstemningstråd angående stevnene på Meheia i sommer her på metallsilhuettdelen av kammeret. Tanken var at det der skulle kunne komme tilbakemeldinger på hva metallsilhuettskytterne mente om de stevnene som er/var satt opp for sommeren. Det har vist seg at metallsilhuettskytterne sannsynligvis er for høflige til å komme med slike tilbakemeldinger uoppfordret, så det vil bli en endring i den tråden ganske snart. Det er også mulig å komme med tilbakemeldinger til meg muntlig eller via mail, og gjerne om hva som ønskes for neste år. Man kan ikke gjøre alle fornøyde, men sjansen for å greie det er større om man får tilbakemeldinger.

Link to comment
Share on other sites

Takk for det, både ønsket om bedring og viljen til å bidra til å bekjentgjøre de metallsilhuettstevnene vi arrangerer.

Jeg synes det er fryktelig dumt å måtte avlyse, men slik ble det desverre denne gangen. De to siste stevnene har jeg i allefall back up personell til om jeg skulle bli syk.

 

Håper som sagt at ingen reiser bomtur til Meheia i morgen, har forsøkt å si ifra etter beste evne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...