Jump to content

Benelli eller Pardini?


wbrochs

Recommended Posts

Jeg er fersk som pistolskytter og ikke blandt de beste heller. Jeg skriver i kammeret for å få råd av dere med erfaring. Hvilken pistol kan dere anbefale, Benelli og Pardini? Hva er best? Har det noen hensikt for meg å kjøpe Pardini eller Benelli, eller vil dere heller foreslå noe billigere til en nybegynner som ennå ikke har høyere score i Nais halv match enn 180 poeng? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen etter, jeg gjorde det som du tenker på, kjøpte en ny konkurransepistol men da en Walther SSP. Dette var for meg en helt annen verden og da vet man at det ikke står på våpenet hvis resultatene ikke bedrer seg. Når det gjelder ditt spørsmål ang. Benelli/Pardini så bør du prøve disse våpnene og se hva som føles best for deg. :D

Link to comment
Share on other sites

Spør folk på banen om å få prøve litt forskjellige våpen.

Jeg personlig liker Benelli best. Hovedgrunnen til det er at skjeftevinkelen på denne passer meg bedre enn feks. Pardini og Walther. I tillegg skyter jeg hovedsakelig felt å ettersom at Benelli`n er åpen i toppen er det litt lettere å ordne en funk feil midt i en serie.

Men som sagt kjøp den som du synes faller best for deg med tanke på løftet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...