Jump to content

Trykkfundering (rifle)


ungjeger14

Recommended Posts

Eg ladde for ei tid sidan eit knipe patroner i 6.5x55 med 9 grams kule og 42grs N160. Dette skulle jo vere ein relativt slapp ladning. Når eg var på banen å testa ammoen så sota det ein heil del på heile hylsene, og er rekna då med at det var lågt trykk. Skulle til å lade oppigjen hylsen i kveld, då med ein litt friskare ladning for å bli kvitt sotinga og få ein meir fornuftig hastigheit (har ikkje kronograf, men det skulle gå fint ut i frå tabellane eg hadde sett i). Men det eg oppdaga når eg studerte hylsene mine i dag var at det var merke etter utdragaren på hylsehovudet :? Fikk ikkje dette heilt til å stemme med lavt trykk, så derfor spør eg dei erfarne herrer på forumet: Kan for lavt trykk føre til at det vert merke etter utdragar? (Det er ikkje flate tennhetter) Synest dette ver merkelig :oops:

Håper nokon har ein forklaring :)

mvh ungjeger14

Link to comment
Share on other sites

Hei, Nå skal jeg ikke utale meg om den spesifikke ladningen du har prøvd. Men For lavt trykk kan gi merke etter utdrager, hvis trykket er lavt nok til at hylsa ikke utvider seg nok til å klebe seg fast i kammeret. Da blir den dyttet litt fram av tennstiften, for så å bli trykkt bakover av trykket og kan få merke etter utrager.

 

Som med all lading: Prøv deg fram forsiktig, og hold deg innenfor oppgitte data, fra sikkre kilder.

Link to comment
Share on other sites

Regna med at det måtte vere noko sånt, men fant ut at det var best å spør før eg begynnte å øke trykket i tilfelle det skulle vere for høgt trykk. Då blir neste steg å lade seg opp med litt kruttøkning av gangen for å bli kvitt problemet!

Takk for hjelpa!

Link to comment
Share on other sites

De er nok ikke svekket. Men du kan jo unngå og bruke de til max ladninger og slik. Men med slappe kose ladninger så er det ingen fare. Har brukt mange slike hylser flr som ble ladet med 5 grain mindre enn det jeg skulle ha :oops: Ble litt forbauser da det nesten ikke smalt eller var rekyl og hylsene kom helt svarte av sot ut av kammeret :shock:

 

Men du bør bruke andre hylser(av samme merke) Nå som du skal øke ladningen litt til du kommer på ett litt høyere arbeids trykk :wink:

 

Ps. En kronograf er en veldig fin ting og ha som hjemmelader. Det samme er ett mirkometer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...