Jump to content

Billig salongrifle pakketilbud?


-Jonas-

Recommended Posts

Hei! har titta litt rundt på salongrifler og har blitt litt interesert må jeg si, jeg bare lurte på om det finnes noen pakketilbud på rundt 2000...?

da med rifla, lyddemper og kikkert, noen bekjente har nemelig fått til dette, men må muligens i butikk?

den skal kun brukes til og skyte blink og på bane osv :wink:

 

hvis dere ikke finner noe så vær så snill og gi meg det billigste dere finner

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er presisjonen på slike halvautomater som disse? Brodern har en boltrifle, Anschutz 1416 (tror jeg den heter), og den har bra presisjon på ca 70 meter. Samler på et kronestykke. Kan de konkurrere? Artig alternativ om jeg finner ut at jeg vil kjøpe en sjøl.

Link to comment
Share on other sites

om du kontakter xxl i forrkant så får du nesten helt sikkert en fin pakke pris på det. tror ikke du vil angre om du kjøper en 10/22. samler på en femkrone på 50 meter rett ut av eska. hadde garantert fått bedre presisjon med ett lettere avtrekk. jaktdepotet har 25 skudds magasin som fungerer upåklagelig! BC steellips. prisen husker jeg ikke men var noe rundt 350-400kr stk.

Link to comment
Share on other sites

Hva med denne ?

 

Er uten demper da. Men billig. :wink:

 

den så drit fin ut den :D var også forsåvidt en grei pris, men jeg glemte og si at jeg ønsker en bolt-action rifle.

liker og lade se, sparer fortsatt så jeg trur kanskje jeg skal kjøpe til sommeren, så det haster ikke

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...