Jump to content

Skiver til jaktfelt


375 H-H

Recommended Posts

figurene skal vel det jeg har hørt godkjennes av vetrinær pga anatomi og treff område, og dette er og burde være noe som skal vær fram over på figurene som blir benytta i jaktfelt etter min mening. Det at villsvinet er stort fra 1 ringen og inn er jeg enig i, men hvorfor skal dem sette den på kloss hold? dem kan jo sette den på et lengre hold inneblandt. en kan jo bruke elgkalven bland anna mer, den ståene på 80-90 m så er den ikke lett hvis innertreff er 5ern. og for og gjøre ting en del mer vanskelig er der det er mulighet for det så er det bare og sette et hold der du skal skyte en del opp over i terrenget, dette er mye vanskeligre en og skyte ned over. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

vært på bana i dag sniper arne og jeg, tenkte vi sku prøve nm løypa, det var litt ruskete vær og det kan vi vel kansje regne med at det blir på vestlandet og. og så er det med skiver, trodde beo skivene skulle tåle litt vann-råvær men der ble jeg -vi skuffa gitt. om dette var argumentet for og bruke beo skivene så håper jeg dem bygger tak over og har tilgang på mye skiver.disse har heller ikke innstikk så dem blir fort brukt. en ting til er hvordan blir det med tolking. så i dag så ble det bare et stort hull av 5 skudd,papiret bare løsnet virka det som. ellers så er det ei krevenes løype som du virkelig skal holde i for og klare 150. jerv og hjort blir nok di figurene som virkelig er krevene.men synd det ikke blir brukt boj skiver. dagfinrud skivene er di som tåler best vann er min erfaring, kansje det hadde vært løsningen. men morro blir det vel læll

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...