Jump to content

lærerlingeplads/Bøssemager (Dansk)


Riddersholm

Recommended Posts

Hej, jeg skriver her inde fordi at jeg ikke kan få en lærlingeplads i Danmark, jeg skriver på Dansk, vis engelsk ønskes kan jeg sagtens omskrive det :)

 

Jeg kan ikke få en lærerplads her i danmark som bøssemager/våbenmekaniker, jeg vil jo selvfølge gerne havde den bedste lærerplads som muligt, derfor spørger jeg nu alle jer hvem i vil forslå jeg skal spørge/søge hos, alle input er selvfølgelig velkommen

 

M.V.H Andi Riddersholm Andersen

Link to comment
Share on other sites

Du nevner oversettelse til engelsk, og engelsk er vel stikkordet her....

Hvorfor ikke gjøre en henvendelse til de tradisjonsrike engelske våpenprodusenter? Måtte jo være en drøm å få en lærlingeplass et slikt sted? Lurer på om ikke "Purdey" her på forumet kan hjelpe deg med litt info...?

Link to comment
Share on other sites

Jo det er da helt sikkert en drøm at komme i lærer hos specielt Purdey, men man skal jo først lige komme i kontakt med dem, og det er ikke særligt nemt, fortiden er det overhovede ikke nogen her i Danmark der kan havde en, og den eneste sådan rigtig gode bøssemager "mester" er gået på pension, jeg er født i det forkerte år ti :(

 

Men jeg vil tage kontakt til Purdey vis ikke han finder mig først, tak for hjælpen :)

Link to comment
Share on other sites

Kun en lille tanke; Da jeg en kort periode var ved Ålborg Tekniske Skole, var der en mengde av deres elever som gik sin lære i Tyskland. Har du underskt der?

 

Hej, det er undersøgt, det tager 7 år har jeg fået afvide, men det ender nok med Tyskland sådan som det ser ud lige pt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...