Jump to content

PR-SKILTING-JAKTFELT


pettern

Recommended Posts

SKILTING er det noe som burde bli bedre rundt på stevnene så er det og få opp jaktfelt fig med piler.virke jo som mange ikke vil ha folk på stevnene,og kansje sende en vink til avisa om at det skjer noe så kansje vi kan få noe av publisiteten som DFS har.dette kan kansje bedre rekruteringa og,er nok mange rundt som ikke vet hva jaktfelt er og når og hvor ting skjer. Vi som følger med har ikke noe problem med dette, Jeg tenker på kansje noen av jegerstand rundt om. Og kansje NJFF burde sende ut en med kamera og ei notisblokk og kansje vise mer intresse for sporten en bare og skal skrive om revejaktkurs og rypejakt-fiskeforvalting. Allle ting er viktige , MEN NÅ MÅ DET VÆRE JAKTFELTEN SIN TUR SNART.

Link to comment
Share on other sites

Synes absolutt ikke vi skal klage på hedemarken for tida.

Lyder Larsen i Hamar Arbeiderblad har fulgt bra opp på jaktfelten de to siste sessongene. Han har vært på både jaktfelt- og elgstevnet vårt de siste årene og skrevet bra om sporten.

Etter gårsdagens stevne i Vang sendte jeg resultater til sporten i både HA og Østlendingen. Et sliten hode glemte å legge ved resultatene på mail, og etter en times tid ringte tlf til fatter'n. Lyder savna resultatene og han forhørte fatter'n om stevnet. Om det står noe i avisa i dag vet jeg ikke, men HA viste i hvertfall interesse - noe Østlendingen dessverre ikke gjorde. For all del - mulig dem trykker resultater allikevel.

 

Klart, mer blest om jaktfelten hører absolutt hjemme. Men herover synes jeg ikke vi skal klage nå.

Ang. NJFF eller fylkeslag så tror jeg dem bare blir glade om dem får en artikkel eller noen ord om et arrangement som har vært.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jobbet i mange år som journalist, og kan uttale meg litt fra den andre siden av bordet her. :wink:

Media har 100 ting å velge i eller følge opp hver eneste dag, å bli plukket ut i den bunken der er ikke lett. Og det skjer iallfall ikke uten drahjelp! Media må fristes, inviteres, loves det litt spektakulære kanskje, bli litt nyfikne, pleies. Og da må feks jaktfeltfolket jobbe aktivt for å få media med! Det blir for dumt å sitte på gjerdet og håpe de kommer, eller tro at én telefon til desken skal være nok...

Den journalisten hyprjinta snakker om er gull verdt, og må tas vare på! Entusiaster på dette området kommer ikke av seg sjøl, så jobb aktivt mot media, hver gang - hele tiden! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Joa skal ikke mene noe om hva og hvor mye avisene har og skrive om, Ja jeg har sett og prata med lyder larsen,og det er veldig bra at han tar turen og prøver sitt beste,Han virka som var veldig intreser så det er bra.

dette med og få ting i avisa virka ikke lett, Men skilting til stevner,og da mener jeg når du nermer deg plassen.har etter vært skutt mange stevner rundt, Og det kunne nok vært brukt noen utskutte jaktfelt fig så folk vet hvor dem skal,Er greit for dem som har vært der år etter år,Men det kommer kansje noen nye og

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...