Jump to content

Live feed GPS-tracker til hund


Papi

Recommended Posts

Heisann, relativt ny på forumet, da jeg saknet det som en gang var Sluttstykket. :)

 

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette, så jeg fyrer rett og slett bare av her. Det jeg er på jakt etter, er en form for live feed GPS-tracker til hund, som kan bli matet direkte på datamaskin. Helt konkret, så vil jeg se hvor flere hunder med en slik tracker beveger seg, på direkten. Jeg mener at det finnes slike hvor man kan mate informasjonen fra en slik tracker i en datamaskin, og se hvor trackeren har beveget seg, på et digitalt kart, men det jeg er ute etter, er noe som kan gi meg live-feed direkte mot data. Noen som har vært borti noe slikt system? :)

Link to comment
Share on other sites

Såg kurant ut, dog litt long tid mellom kvart intervall, og det faktum at dette var litt omfangsrikt. Men verkleg noko i min bane! Andre som har forslag til andre tilsvarande løysingar?

 

Joano, takk. Kan du gje ein beskriving når/om dette vert testa? :)

Link to comment
Share on other sites

dog litt long tid mellom kvart intervall.

 

Man kan få 60 sek intervaler.

 

Astroen må man koble til etter hunden har vært ute. Safe Tracker kan man logge inn på pcn og sjekke hvor hunden er og hvor den har vært. Astroen koster også over det dobbelte.

Link to comment
Share on other sites

Astroen har ein intervall på fem sekunder, og det er litt meir relevant for mitt vedkomande, og der føl det med ein einheit som viser desse digitalt. Greitt nok, blir litt å lage til for ein ekstra einheit i tillegg til ein datamaskin, men får så ver. Studerte litt på desse to alternativa, og var faktisk ganske spennande å utforske på. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...