Jump to content

smith & wesson i-bolt vs mossberg bolt 4x4


offshoremann

Recommended Posts

hei. en kompis har en mosberg4x4, og han er ikke serlig fornøyd med den. absolut alt er spart på! avtrekket er som en gammel mauser, sluttstykket detter nesten ut når du tar ladegrep, og er sinsytk slærkete. har også klikka mange ganger for han:( kikkerten som følger med er ekstremt dårlig! nesten som å se gjennom en glass cola flaske... den er jo såkaldt rustfri, men på marius sin flasset det belegget av etter 1 måned.. presisjonen er helt grei. jeg har hatt en smith & wesson i-bolt, og var fornøyd med den. sluttstykket passer fint, og avtrekket er mye bedre enn på mossbergen. winge våpen har begge inne på lager. ta en tur til de, og titt litt på de, og samenlign, så ser du fort forskjellene..

mvh jørgen

Link to comment
Share on other sites

I den klassen ville eg sett på Remington 700 SPS,Savage 116 eller Howa. Tror også at CZ har noen rimlige modeller.

Tror eg ville valgt vekk Zastava da eg har hørt en del negative ting om disse "billig" Yugoriflene.

 

Ellers brukt som Remington 7, og 700 modeller som BDL,CDL og SPS.

Savage div modeller(11-110 seriene), Winchwster m70, og Tikka modeller. Se spesielt etter 595 og 695 modllene, flotte rifler mye bedre (estetisk) en T3. Ellers Zoli, Sabatti, CZ, og de litt dyrere Sako 75 og Sauer.

 

MADMADS

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...