Jump to content

Vi som jobber offshore


243 winchester

Recommended Posts

Som oljearbeider har man endel fri, når alle andre er på jobb :D . Lurer på om det er flere her inne som sitter med ønske om å gjøre noe sosialt når alle andre er på jobb. Kunne tenke meg å bli kjent med hyggelige kammer mennesker, så hverdagen kan brytes opp fra det vanlige --->ekstra jobb, unger etc etc. Har ofte tenkt tanken på å skrive dette, men har alltid hatt en frykt for å gjøre det!!!! :oops:.. Men den som intet våger, intet vinner :!:

 

Men hvordan skal dette gjøres??? Et sted må man jo starte, så jeg sender ballen ut til dere med litt info om meg selv, så får man se hvor man havner. For de som jobber skift onshore eller liggnende, vil jeg bare si: -Har du tid, er du/dere hjertelig velkommen :D

 

Jobber på: Snorre A, har 2-4 rotasjon.

Bor: Svelvik (20min fra Drammen)

Alder: 32-år, men alder er jo ikke viktig :)

 

 

Synes Pigen i Drammen er et perfekt møtested for en prate eller fler :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sliter med det samme, jobber ikke i olja, men er teknisk leder på et saltfisk anlegg på Rolvsøy i Finnmark. Jobber 4-4. Når jeg er på jobb, sitter jeg ikke fast på en båt eller plattform, så bikkja og endel børser er med. Jeg jakter nesten like mye i arbeidstida som hjemme. MEN når jeg er hjemme, så har jo familien gjort krav, så helgene er ofte beslaglagt av dem, og i uka så jobber jo alle jakt/skyte kompisene. Så det blir en del egojakt og skyting. Hadde vært en fin ordning dette, men jeg bor litt langt unna, men man skal aldri si aldri.

 

Dere er heldig dere som har vanlig jobb og gå til :lol: Ingen fritidsproblemer derigården nei :wink:

 

Det begynner å bli tynt med vilt i skogen der jeg jakter, og minken er utrydningstruet i Grimstad for tiden :mrgreen: Så i morra tror jeg at dachsen blir med for å sjekke et par revehi, mens dere andre koser dere på jobben med nistepakka. Kaldt er det også.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...