Jump to content

KKC og to-fot


Jørstad

Recommended Posts

KKC er jo ein trestokk, og du får reimfester du kan skru i tre.. :?::wink::?:[/quote

Nå vet ikke jeg noe om dine kunnskaper rundt kkc, men jeg er ikke overbevist om at laminaten i front på forstokken liker og bli penetrert med gods av en viss grovhet uten og sprekke. Selv forborret jeg hull, fylte hullet med aralditt, skrudde i remfestet, og slipte det ned innvendig. Dersom man skulle falle for fristelsen i og kun skru i et reimfeste, enkelt og greit, er jeg redd det sprekker.

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg kunnet valgt om igjen i dag, hadde jeg nok vurdert stokken til Tyristubben.

Personlig, så syntes jeg det meste med kkc virker for "spett".

På min, har fargen forandret seg, som følge av at fargen mer eller mindre rant av i ei regneskur.

Laminaten har sprekt på ett sted, samt att den sitrusguffa stokken er satt inn med sannsynlighvis ikke har vert helt sunn for stålet i våpenet. Har oppservert flere rustangrep på stålet som er i kontakt.

 

Men,.....nok om det, tofotmontasjen, har holdt den, og fungerer som den skal, så om det er aldrig så galt,....... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...