Jump to content

Stenge tråd når trådstarter har fått svar på sitt spørsmål


AndersG

Recommended Posts

Hei. Ser at det skjer fra tid til annen at en trådstarter ber om at en tråd stenges når han har fått svar på sitt spørsmål, dette syns jeg ikke helt rimer med de stadige oppfordringer om at man skal benytte eksisterende tråder for et emne i den grad det er mulig. Det er jo for eksempel mulig at selv om jeg har et spørsmål om en montasje på en gammel mauser - og får svar på dette, så kan det jo hende at andre lurer på lignende saker om gamle mausere, eller den typen montasje. Da er det jo dumt om man så må starte ny tråd for dette, er det ikke?

 

-A

Link to comment
Share on other sites

får svar på dette, så kan det jo hende at andre lurer på lignende saker om gamle mausere, eller den typen montasje. Da er det jo dumt om man så må starte ny tråd for dette, er det ikke?

 

 

 

Nevn et eksempel på stenging av en slik tråd som du nevner (altså typen generelle spørmål om vanlige ting).

Link to comment
Share on other sites

Jostein`s tips er slettest ikke dumt nei.

 

Nevn et eksempel på stenging av en slik tråd som du nevner (altså typen generelle spørmål om vanlige ting).

Eksempel <-klikk

 

Det er jo ikke verdens undergang, men syns bare det rimer dårlig med konstant påminning og i noen tilfeller syting (noen brukere liker seg nok best om de kan leke litt "mods" tror jeg :wink: ) om å bruke søkefunksjon og eksisterende tråder.

 

Egentlig er jeg personlig av den oppfatning at er diskusjonsforum må få lov til å være nettop det, og at det at det finnes en opprettet diskusjon om et emne ikke bør diskvalifisere andre til å opprette en lignende/lik diskusjon - menneh ser du: det er en helt annen diskusjon! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...