Jump to content

Innvendig polering av låskasse


magnumlars

Recommended Posts

Ein av mine M98 har for det meste tilbrakt tida i våpenskapet dei siste åra og tankane om å gje den eit meir verdig liv vert stadig sterkare. No er sluttstykkegangen slett ikkje so verst på denne Oberndorf-Mauseren, men kunne tenkt meg å gjere det som kan gjerast for å få denne so glatt som mogleg.

 

Nokre gode tips til korleis eg bør gå fram for å gjere dette? Dette er noko eg kan tenke meg å gjere sjølv før låskasse og løp blir sendt til glassblåsing og blånering.

 

Har sett eit verktøy hjå Midway trur eg det var som ein brukte til å pusse dei områda låsklakkane glider i med sandpapir. Eg har igjen høyrt andre som smører inn sluttstykket i slipepasta og tar ørten repeteringar for at delene skal "slipe seg til" i kontaktflatene.

 

Tar imot alle gode tips :)

Link to comment
Share on other sites

Slipepasta ville jeg vært forsiktig med, kanskje du kan begynne med en veldig fin type hvis det er "mye gods" som skal vekk.

Autosol er derimot supert til å polere inn sluttstykket med, husk bare å få rengjort over alt etterpå, også inn under holderingen på utdragerkloa...

Mellom evenuell fin slipepasta og finpoleringa, kan du jo også prøve leppepasta, men der igjen må du være forsiktig slik at du ikke "tar for mye".

Ellers så gjelder det å finne ut på forhånd hva/hvor den ujevne gangen kommer fra. Er det noe som stikker ut fra da vanlige glideflatene? Noen ganger kan det hende at man må slipe litt av holderingen til utdragerkloa (med fil/smergel) før man kan begynne på poleringa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...