Jump to content

Hund frå Bardufoss/Tromsø til Gudbrandsdal.


tulling

Recommended Posts

Hei, har ein hund jeg gjerne skulle hatt følge til. Om noen skal reise sørover fra dette området i nær fremtid ville jeg være meget takknemlig for en håndsrekning. med fly så spiller det ingen rolle for meg om det blir til gardermoen eller værnes da jeg bor ca midt i mellom. med bil så er jo alt som bringer hunden nærmere gudbrandsdalen positivt. send meg en pm om du tror du kan hjelpe meg , så ringer jeg slik at vi kan gjøre mer detaljerte avtaler.(Hunden befinner seg i finnsnes for øyeblikket)

 

Mvh tulling

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vel, da er nyanskaffelsen i hus. Lita lett tispe,nesten med laikapreg. har nettop vore ute og sosialisert med jämtene, noe som gikk fint da gamlemor gikk rett i halsen på henne og la ho på rygg med eitt lite knurr ,og dermed var det klart hvor skapet skall stå :) Gleder meg til å begynne litt forskjellig trening nå gitt. Men vi har nok lang vei fram på innedresuren da den later til å være totalt fraværende. Men greit å begynne smått med det i dag da det er minus 27 her i dag :shock:

 

Takk til Redhawk som gjorde hentinga meget lettvint for meg :D

 

Tulling

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...