Jump to content

MS pistol 15/10-11


001

Recommended Posts

Eidsvoll Sportskyttere arrangerer et åpent metallsilhuett pistol stevne 15. oktober 2011 på Eidsvoll Østre skytebane.

Det skytes Fin pistol stående, Field pistol Produksjon og Field pistol produksjon Any sight.

50,- pr.start. skytetid mellom 10:00 og 15:00. Dvs. siste start går 14:30.

Eidsvoll Sportskyttere har oppvarmet standplass.

 

Dagen etter arrangeres det luftpistol stevne samme sted, men da innendørs.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Skal ha en slik du tenker på, i lur et eller annet sted jeg også C.P 8) (jeg grusa forresten 001 i dag med en mk2, stående fin)
(hentet fra denne tråden: http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=15&t=60817&p=666260#p666260)

 

Jeg vil ikke kalle det du gjorde for grusing akkurat, du skjøt jo kun 6 treff mer enn meg. Grusinga var det søstra mi som stod for; hun skjøt 14 treff mer enn meg i den øvelsen, 9 treff mer enn meg i Field Prod og likt med meg i Field AS. Hun vant dermed Fin Stående, Field Prod og Field Sammenlagt. Jeg hadde heldigvis flere kalkuner (vi hadde like mange bukker) i Field AS så jeg fikk lov til å vinne den øvelsen :?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjøt med TC, ikke Anschutz. Min søster skjøt med Anschutzen, og resultatet hennes taler for seg :overrasket:

 

Forøvrig må jeg nok minne deg på hvordan ting fungerer innen metallsilhuettskyting; når det går bra så er det spotteren som skal ha æren for det, når det går dårlig så er det skytteren som får skylda/har gjort noe feil. Hvis jeg ikke husker helt feil så var det jeg som spottet for deg slik at du fikk skutt inn Rugeren din :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...