Jump to content

6xc løp til schultz & larsen? (Svar fra s&l: kan leveres)


Ole-P

Recommended Posts

Har helt forelsket med i en smekker schultz & larsen børse og vill ha 6xc, ser på sidene til schultz & Larsen at det ikke står oppført 6xc som alternativ, noen som vet om det er mulig å få skaffet et 6xc løp til schultz & Larsen et annet sted?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

S&L lagrer mye på bestilling uten at det finnes på firmaets liste. Send mail til DK og spør. Dersom de gjør det (tror nok det) må du smøre deg lite grann med tålmodighet. Noen ekstra kroner blir det garantert også.

Link to comment
Share on other sites

Takk for tipset,

 

Om det påløper noen kr ekstra og litt ekstra tid få så det være, skal ha meg en skikkelig gorigg så er hypp på kombo'n med 6xc /308 og ned i en GRS stokk, er møkk lei den billigrifla jeg har i 6,5x55 nå så vill ha en gorigg som dekker alle mine behov

Link to comment
Share on other sites

Hej.

 

Jeg har fået lavet et 6xc løb i matchprofil til min Victory riffel. Prisen er den samme for alle typer alm kalibre. Det er en rigtig god kaliber stort set uden rekyl. JEg har dog fundet ud af at QuickLoad ikke kan beregne krudtmængder korrekt til kaliberen, så du skal tage udgangspunkt i ladetabeller fra norma feks eller de amerikanske "sites".

 

mvh

c

Link to comment
Share on other sites

Ole-P: Bokmerker denne. Dersom du kontakter S&L, vil jeg sette pris på om du poster svaret i tråden. Jeg synes S&L'en min fortjener flere piper, og 6XC er noe jeg tenker mye på for tida :)

 

 

Fikk svar fra S&L i dag og dem leverer 6xc pipe :D

Leveres i 1:8 snurr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...