Jump to content

Ny halvauto fra sauer


Fisk42

Recommended Posts

Hei ser sauer har lansert ny halvauto hagle. Sauer sl5 men finner ingen butikker som har denne. Regner med den ikke er sluppet ennda? Finner ingen release dates på den. Noen som vet? Og har meninger om dete kan være ei god hagle? 

Edited by Fisk42
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
5 timer siden, Fisk42 skrev:

Så nå att Den lå på landro. Men finner fremdeles lite info og omtalelser om den.

Det är Breda som tillverkar den, och den har inertia system ( Som Breda var först med om jag ej tar fel )  Benelli köpte nog det patentet 

Tobias Hassel gjorde ett reportage För Vapentidnigen om den bössan  nyligen ,  i Sverige så  är det Sakab Sweden AB som är Agent..

/ P

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

15 timer siden, hovdeknuten skrev:

Ganske kostbar den der. Legger seg i øvre prissjikt til 20000. Men når jeg tenker meg om så er BPellagri ammoen Landrø importerer svindyr den og😁

 

Innan min Auto 5 förälskelse vart total så  var det dags att köpa Halv auto  nr 11 eller 12 till och med , men jag ville inte betala 18000-22000 för en Browning eller Benelli 

Så valet föll på Fabarm XLR 5  syntet , en välgjord 12/76 gas automat som jag plågat hårt på sjöfågeljakt och som var prisvärd , stocken var även inte så krokig som den Benellin  M90 jag hade innan.

 

/ P 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Auto 5👌❤👍. Vurderte selv Fabarm L4s til samme bruk som Culot, den kostet 9990 ny. Den kan til og med skyte stål i full trangboring. Om jeg skulle kjøpe noe til tilnærmet til 20000. Og det skulle være en annen halvautomat ville det blitt Browning/Brownelli...2017 mod A5 16/70. 2.6 kg.

Ville vært gøy på fjellrypa, men så har jeg en kaliber 20 OU på 2.7 kg. Så kansje heller holde meg til den😁 når det er sagt så er helt sikkert Sauern av god kvalitet. 

Edited by hovdeknuten
Tilleggsinformasjon
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

På 22 december 2017 den 13.36, hovdeknuten skrev:

Helt enig. Auto 5👌❤👍. Vurderte selv Fabarm L4s til samme bruk som Culot, den kostet 9990 ny. Den kan til og med skyte stål i full trangboring. Om jeg skulle kjøpe noe til tilnærmet til 20000. Og det skulle være en annen halvautomat ville det blitt Browning/Brownelli...2017 mod A5 16/70. 2.6 kg.

Ville vært gøy på fjellrypa, men så har jeg en kaliber 20 OU på 2.7 kg. Så kansje heller holde meg til den😁 når det er sagt så er helt sikkert Sauern av god kvalitet. 

 

Det finns A5 Lightning twenty B|  så  får du nåt rejält .

/ P

Link to comment
Share on other sites

På 22 december 2017 den 13.36, hovdeknuten skrev:

Helt enig. Auto 5👌❤👍. Vurderte selv Fabarm L4s til samme bruk som Culot, den kostet 9990 ny. Den kan til og med skyte stål i full trangboring. Om jeg skulle kjøpe noe til tilnærmet til 20000. Og det skulle være en annen halvautomat ville det blitt Browning/Brownelli...2017 mod A5 16/70. 2.6 kg.

Ville vært gøy på fjellrypa, men så har jeg en kaliber 20 OU på 2.7 kg. Så kansje heller holde meg til den😁 når det er sagt så er helt sikkert Sauern av god kvalitet. 

 

Jag ska vara ärlig och erkänna att jag knappt skjutit ett skott med Fabarmen sedan jag fick hem mina A5:or :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...