Jump to content

triple k magasin beretta 71


hk75

Recommended Posts

Fikk tak i et uoriginalt magasin til min Beretta 71, et slikt triple k produkt. Så klart så måtte der oppstå noe problemer. Så lenge jeg står på standplass med åpen sleide, stapper inn magasinet og slipper fram sleiden så er det tut og kjør. Men, om man prøver å sette inn ladet magasin (uavhengig av antall patroner) så nekter det plent i å la seg innføre 100%. Det mangler en knapp millimeter for å få det til å henge fast. Der er ingen feilfunksjon ved skyting (må bruke lade metoden som beskrevet), så eller fungerer det jo tipp topp. I seg selv er dette et minimalt problem for undertegnede å leve med (jeg hadde kun ett magasin fra før, så var glad for å få et ekstra), problemet er jo i feltløypen når man låner fra seg våpenet og skytteren glemmer infoen om dette, og hamrer  og slår på magasin for å få det til å sette seg fast.

 

Noen som har erfaring med dette? 

Link to comment
Share on other sites

Du finner nok av lignende tilbakemeldinger på amerikanske forum. Og vet av en annen som kjøpte et slikt til sin 71 og mente det var bare søppel.

Prøv å få tak i et orginalt (Magasin til 78 passer også selv om det er litt lenger).

Kjøpte et ekstra til min fra Hunters house og har et fra en m78 i tillegg, alle funker gull.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...