Jump to content

Hjelp til prisantydning på to pistoler


RoUt

Recommended Posts

Jeg kjøpte to pistoler fra dødsbo ca. 1983. Disse har jeg skutt svært lite med selv og ønsker derfor å selge de. (Mange år siden sist). Skyter med andre kalibre/våpen. Men jeg har ikke peiling på hva jeg kan forvente å få for de. Kan noen her på forumet hjelpe meg? Fint om dere ut fra bildene også kan hjelpe meg med ytterligere spesifikasjoner på pistolene.

Bør jeg selge ladeutstyr (die og støpeblokk) separat? I såfall hva kan jeg forvente for det?

 

Pistol 1: SIG Neuhausen P210-5 9mm, 7,65mm og .22LR ombyggingssett. Noe tunet. Ekstra skjefte, hylster. Karbon die-sett fra Bonanza. Har en støpeblokk for 9mm også.

Pistol 2: Colt Gold Cup .45ACP. Svært få skudd. Ekstra magasin, belte, hylster. Karbon die-sett fra Bonanza og støpeblokk.

 

På forhånd takk.

 

SN3.png

SN2.jpg

SN1.jpg

Colt1.jpg

Colt2.jpg

Colt3.jpg

Link to comment
Share on other sites

For endel år siden hadde jeg vært villig til å ofre en arm for Sig`en med ombyggingssettene, nå er det kommet så mange andre militærpistoler på markedet som er bedre ergonomisk og har like god presisjon at Sig`en er kanskje for spesielt interesserte som vil ha ett "årntli" våpen. Men burde kanskje være mulig å få rundt 15-20k pistolen inkl ombyggingsettet. Men da er man avhengig av å treffe en som er ute etter akkurat dette.

Colten bør vel kunne gå for 8-12k, 1911 går vel aldri av moten, og en Gold Cup blir aldri feil.

Kjenner at jeg har lyst på begge... :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...