Jump to content

"Myke" primere ?


Lee1

Recommended Posts

Noen som vet hvilke primere som er mykest, ala`Federal primere til tuna revolvere?

Skal lade lette ladninger i papphylser til en gammel hanehagle.

Funker som smør med Retro Nitedal, men blir av og til for svakt annslag når jeg prøvde selvladet med Win. 209 primere.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Har fått tak i verktøy for å justere/stramme hettelommen nå :)

Men ved test, uten justering, med, Federal 209 A , Win 209 og Rem STS 209, ble det betydeligere større bulk/ anslag i hetta på Federal sin.

Har også tenk på om hetta satt nok fast, og har derfor skaffet meg verktøy for justering.

(Søk på haglelading facebook , og Leif Morten Dyngvold)

Kjekt å slippe bruke superlim eller lignende når hettelomma blir for vid :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Ups!

 

Jeg skal aldri kommentere en tråd før jeg har lest hva det dreier seg om. Jeg skal aldri kommentere en tråd før jeg har lest hva det dreier seg om. Jeg skal aldri kommentere en tråd før jeg har lest hva det dreier seg om. Jeg skal aldri kommentere en tråd før jeg har lest hva det dreier seg om. Jeg skal aldri kommentere en tråd før jeg har lest hva det dreier seg om. Jeg skal aldri kommentere en tråd før jeg har lest hva det dreier seg om. Jeg skal aldri kommentere en tråd før jeg har lest hva det dreier seg om. Jeg skal aldri kommentere en tråd før jeg har lest hva det dreier seg om.

 

Sorry :oops:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...