Jump to content

Hjelp! Hvor få tak i deler til Weatherby SA08 ?


Hare4

Recommended Posts

Sendte stokken og skjefte til min SA08 i posten for å behandle di men så klarte posten å sprekke frontskjeftet! Di har sagt di skal dekke ny, men klarer ikke å få finne til hagla! Har hørt med XXL der jeg kjøpte den og XXL Norge men ingen som klarer å skaffe, noen her som har noe tips?

Link to comment
Share on other sites

Har kjørt di hardt i noen mnd nå og di skal sjekke opp og ringe tilbake men det skjer ingenting og ingen tlf. tilbake!

 

Har klaget til XXL Norge og blir bare henvist til den lokale XXL butikken som aldri får tak i eller bestilt til meg, så lurer på om noen vet om firma i USA som kan ordne?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Endelig en link som jeg kan bruke..... men neida, komme ikke gjennom med bestillingen, får bare opp denne feilmeldingen:

 

NOTE: If you are purchasing a CUSTOMIZED stock - your order is unique and one-of-a-kind, therefore CANNOT be cancelled nor refunded for credit.

 

International Customers: We will not ship your stock to a USA address unless they are certified by US Customs as an exporter of ITAR controlled items.

We also cannot ship packages with product value over $100.00** out of the United States. If you are an international customer, please take note that orders over $100.00 - excluding orders consisting of only Shotgun stocks and forends, will be declined. This rule does not apply to orders containing only Shotgun stocks and forends.

 

 

Noen som er god i Engelsk? vil di ikke sende skjefter i posten???

Link to comment
Share on other sites

I kort skriver de at de kan ikke sende våpendeler, annet enn forskjefter for hagler, ut av USA hvis de koster over $100.

 

Men det er jo ikke noen avvisning i den teksten, bare en advarsel om at orderen vil bli avvist hvis det er noe annet enn hagleforskjefter i bestillingen og den er over $100.

 

Så med mindre du bestillte noe mer enn bare det forskjeftet skulle den jo bli godkjent.

Link to comment
Share on other sites

Da fikk jeg endelig gjennomført bestillingen, måte skifte til en anen PC, takk for hjelpen folkens!:)

 

 

Order Confirmation

 

 

Thank you, Hallvard Repstad.

Please print this page for your records.

Click Here to return to Boyds Gunstock Industries Inc..

 

Click here to join our Mailing List.

 

 

Web Order Number: 102898 Customer ID#: 127741 Order DATE: 10-27-2014

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...