Jump to content

45/70 vs 450 marlin


villmannen

Recommended Posts

Eg har ei marlin gg i 45/70. Marlin leverer børsa og i 450 marlin. Der er trykket satt til 3300 bar. I 45/70 er cip 2200.

 

45/70 lades jo hardare i ruger sine rifler så eg burde vel kunna lada 45/70 min t 3300 bar?

 

45/70 har ørelite grande støre hylsevolum enn 450 marlin så eg kan vel bruka 450 marlin data?

Link to comment
Share on other sites

Her står ein del betraktningar om dette av ein som lever av å selja 45-70 +P ammo: http://www.garrettcartridges.com/420.asp

Har vore gjennom desse tankebanane fleire ganger, men har alltid enda opp med 45-70 ladningar på fabrikknivå. For å sitera ladeboka: Om du har bruk for ein .458 Winmag, kjøp ein, ikkje prøv å lada opp ein 45-70 til å bli det. Du vinn uhyre lite med opprocka 45-70 ladningar: Kulebanen vil uansett sjå ut som 2008 kurven frå Oslo Børs, det finnest ikkje det vilt som du ikkje veltar med ei velplasera 400 grains kule av god kvalitet i 1800 fps og ei så lett børse vert direkte ubehageleg å skyta med.

Link to comment
Share on other sites

Enkelte kilder opperere med tre nivåer av av 45-70 ladninger.

1. tilsvarende fabrikk ammo (for gamle vrak og amerikanske advokater)

2. ladninger for Marlin og moderne reproduksjoner av 1886 (disse er på 450 Marlin nivå)

3. Ladninger kun for Ruger no1. (nærmer seg 458win mag nivå).

 

Vi hadde en tråd gående om dette tidligere (mulig det var så langt tilbake som på Sluttstykke men prøv å søk)

 

Marlinen din tåler definitivt høyere trykk enn fabrikk standard.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...