Jump to content

Valg av våpen skap til vital del


William_

Recommended Posts

Jeg bor foreløpig i hybel og ønsker derfor et lite skap til vital del som kan festes i veggen. Har sett på Raufoss sin Safehouse modell og på Franz Jäger sin FJ 25/40. Disse har begge en dybde på kun 20cm, noe som jeg ser på som et stort pluss. Utenom dybden er FJ modellen ellers større, derfor lener jeg mot denne. Jeg kommer høyst sannsynlig til å kjøpe brukt, men før jeg gjør dette vil jeg spørre om det er flere liknende modeller som jeg har oversett og bør vurdere.

 

På forhånd takk

-William 

Link to comment
Share on other sites

Sjekk monteringsanvisninga, det er stor forskjell i monteringskrav mellom skap. De må monteres som beskrevet for at de skal være FG-godkjent. Greit å vite at du får montert det som beskrevet i hybelen din uten for mye styr. 

 

Endte selv på safehouse etter å ha kikka på diverse monteringsanvisninger. Det er relativt snilt skap å montere.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, gons said:

Sjekk monteringsanvisninga, det er stor forskjell i monteringskrav mellom skap.

Så anvisningen på Safehouse skapet så enkel og fin ut ja. Klarte ikke finne samme type anvisning for FJ skapet. Men takk for tipset, skal undersøke det nærmere før jeg kjøper.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...