Jump to content

Til dere som eier og bruker jet-01 chassi


The Modern Day Hunter

Recommended Posts

Ser på muligheter før jeg bestemmer meg og i den forbindelse så er det et jet-01 chassi som jeg gjerne skulle hatt litt innspill til. 

Hvordan holder foldestokken sammen etter å ha blitt brukt en del?

Hvordan liker dere løsningene på chassiet?

Hva er vekta på chassiet inkludert alt "rekylkappe, krep ect" 

Hadde dere kjøpt det igjen?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte en brukt demomodell for litt over 1 år siden og det er fortsatt ingen slark i foldemekanismen. 
 

Det eg liker aller best eg plasseringen av tommelen. Den faller på en naturlig plass. Mer likt original sauerstokken, som eg er vant til. Har aldri prøvd vision med tommelhylle på siden, men ut i fra bilder virket det som jet01 hadde et bedre grep for min del. Men alt er vel en vanesak. 
 

Long Range Rondane på YouTube har en del videoer ute om chassiset. Mener det veide 1.8kg med alt, muligens at hukommelsen min svikter. Sist eg veide helle riggen min kom den på 6.5kg med atec prs og 74cm løp, igjen visst eg husker rett. Er mlock rundt hele forskjefte så er nok av muligheter til feste av lodd. 
 

Ja, vil tro at eg hadde kjøpt det igjen. «Alle» bruker jo vision, vil tro at man ikke ser jet01 like ofte. 
 

Eneste minuset eg har er at man ikke kan ta ut sluttstykke uten å måtte folde kolben. Det samme gjelder for vision også, så vidt eg har forstått det. Er man flink med dremmel tror eg en kan ordne det, men har ikke turt det enda. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...