Jump to content

Kulefang til innendørs bane 9mm og opp.


SkytterA

Recommended Posts

Hei

Lurer litt på kulefang til pistolbane, har lett litt etter priser, men ikke funnet noe særlig på det. Er det noen i Norge som lager dette eller er det noe klubbene designer og lager selv? Noen som har tips til ett godt oppsett? (muligens sjans til å leie kjeller til bane og mangler i hovedsak pris på dette for å se om det er mulig å få til økonomisk da det er jo en pris på ventilasjon og alt det andre også.

Kan godt være at google søkene mine som har vært dårlige, men håper på all jeg kan få.

 

Mvh

Skytter

Link to comment
Share on other sites

Det høres ut som et spennende prosjekt. Det kan nok bli kostbart, ventilasjon er dyrt. Kulefang er også en kostbar sak, stål er dyrt nå. 

Jeg har en kammerat i Litauen som produserer sånt, han leverer også til Norge. Du kan se siste kulefang han solgte på Facebook siden til firma: TacSteelTargets  eller kontakte han via nettsiden https://www.tacsteel.eu/

Link to comment
Share on other sites

Nils Søvik skrev (16 timer siden):

Det høres ut som et spennende prosjekt. Det kan nok bli kostbart, ventilasjon er dyrt. Kulefang er også en kostbar sak, stål er dyrt nå. 

Jeg har en kammerat i Litauen som produserer sånt, han leverer også til Norge. Du kan se siste kulefang han solgte på Facebook siden til firma: TacSteelTargets  eller kontakte han via nettsiden https://www.tacsteel.eu/

 

Herlig, tusen takk.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sorvoll skrev (6 timer siden):

@SkytterA Jeg regner med at du er klar over at du må ha alle tillatelser på plass fra kommune/politi før du begynner å bruke en skytebane, nevner det likevel så du ikke går på en "smell". :-)

Selvsagt. Sier seg selv. Men om kostnad langt overgår det vi har sjans til å bruke er det ikke noe poeng å starte med søknad osv.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...